Forum  Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Propozycje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Nasza Wirtualna Rzeczywistość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Clown
Nadworny Szyderca TEMPLARS


Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: rzeszow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:22, 24 Wrz 2013    Temat postu:
Supozku a interesowała by cie gra przegladarkowa ? takie stawianie domków settlers-online
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Supoz
Administrator


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:45, 24 Wrz 2013    Temat postu:
zarejestrowałem się - sprawdzam co i jak.

A ja chciałbym sciagnac cała ekipe na Mu ONLINE - totalny przyklad pandora mu. Chwile pogralem i jest ciekawie. Resy srednio na jeza troche pomeczyc trzeba ale nie ma rzezni - z jawelami jest srednio wiec ci lepsi lataja w lepszych setach a reszta jako tako. Jest jednym slowem ciekawie i osob tez sporo gra. Serwer wydaje sie byc stabilny. Moze EKIPA by sie zebrala znow ?!?! No i sezon 8 wiec tez jest co odkrywac!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sabriel
Słonko Izual'a


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limanowa

PostWysłany: Śro 15:06, 25 Wrz 2013    Temat postu:
Supcio, bo piszesz, ze sporo osób gra, a jak z kultura? PVP i gnojenie slabszych króluje jak zawsze, czy się ucywilizowało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Supoz
Administrator


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 16:25, 25 Wrz 2013    Temat postu:
aktualnie o tej godzinie jest online 426 osob! wiec od groma nie oszukujmy sie. Sa dwa serwy PVP NONPVP i VIP. Tak wiec NONPVP nie ma co sie martwic o zabijanie. Ja nie spotkalem sie jeszcze z chamstwem ale z jakas ogromna pomoca rowniez. raczej spokojnie. Dlugo nie gralem wiec tez nie moge bardzo duzo powiedziec o innych ludziach. Z checia bym tam pogram jak by jeszcze pare osob przyszlo! Jak jakies pytania jeszcze to z checia odp.

EDIT: Ja dziele czas teraz i siedze na tym serwie. Jednak wspomnienia nie daja zyc. Z checia bym Was zobaczyl zebysmy mogli pograc i powalczyc w wlasnym gronie.
P.S w settlersow tez bede zagladal Smile ( ale zachecam do dolaczenia do mnie WSZYSTKICH! )


Ostatnio zmieniony przez Supoz dnia Śro 18:31, 25 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Padre
Moderator


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 19:01, 25 Wrz 2013    Temat postu:
Sup jak w weekend postaram się ściągnąć klienta i zajrzeć po niedzieli.
Też chętnie posiedziałbym w starym gronie większą ekipką Smile
Trochę przeraża mnie S8E1 ale zobaczymy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Supoz
Administrator


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:02, 26 Wrz 2013    Temat postu:
Zapraszam padre bo jest ciekawie a w ekipie bedzie jeszcze lepiej Smile powiedz tylko kim bedziesz gral to jak cos wypadnie to zostawie! Pozdro oczekuje kolejnych graczy hehehehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Padre
Moderator


Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 787
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Pią 18:28, 27 Wrz 2013    Temat postu:
Ostatnio wraca mi sentyment do DLa więc nim pewnie pociągnę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacio
Administrator


Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 1524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TBG

PostWysłany: Sob 18:01, 28 Wrz 2013    Temat postu:
nusze poprawic sobie okablowanie do neta to moze wejde
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sabriel
Słonko Izual'a


Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 1548
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Limanowa

PostWysłany: Nie 9:05, 29 Wrz 2013    Temat postu:
Nie, no Pacio jak CIEBIE tam zobaczę, to na pewno i ja dołączę. do tej pory nie dałeś się namówić na żadną grę, więc jak się pojawisz, to będzie na prawdę wielkie WYDARZENIE i prawdziwe święto Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Supoz
Administrator


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 14:36, 29 Wrz 2013    Temat postu:
Pacio zapraszam z wielka checia pogram z Toba. Kolejna osoba - Padre, Pacio wejdzie zapraszam juz teraz Sabriel bo samemu troche nudno ale wytrwale czekam na Was! i Clown mowil ze jak bedzie wiecej osob to wejdzie- nie ma na co czekac juz teraz wchodzcie bedzie wieksza ekipa to i zabawa ciekawsza! zapraszam i ciesze sie ze coraz wiecej osob mysli o tym - aby tylko zaczac dzialac! Ja niedlugo wyjezdzam i nie wiem kiedy bede mial neta ale z 2-3 tyg bede non stop a potem moze byc okolo miesiaca przerwy ale wroce Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ankoanna
Moderator


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 538
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kamienna Góra
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:15, 29 Wrz 2013    Temat postu:
witam cieplutko, nawet ściągnęłam instalkę i założyłam konto, ale gra się nie odpala, mam błąd. wyczytałam, że ten problem mogę usunąć tylko wyłączając program antywirusowy. Boję to zrobić po ostatnich przykrych doświadczeniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Supoz
Administrator


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:48, 29 Wrz 2013    Temat postu:
Sprobuj moze jeszcze raz klienta sciagnac. Ja mam AVASTA i bez nie mialem nic takiego. drugim wyjsciem jest dodanie klienta do zaufanych programow bez koniecznosci wylaczania antywirusa - sprobuj moze w ten sposob.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Supoz
Administrator


Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 6:24, 01 Paź 2013    Temat postu:
Jakby ktos mial jeszcze problem podobny do mojego ( windows 7) po wlaczeniu programu od razu sie zamyka z bledem to probujcie dalej. Czasem i z 10x sie zamknie ale pojdzie za 11...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacio
Administrator


Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 1524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TBG

PostWysłany: Śro 17:57, 02 Paź 2013    Temat postu:
z mym okablowaniem to nielatwa sprawa ,kabel od zasilanie i dalej jest pod panelami i jak ktos drepcze po przedpokoju to wtedy rwie mi neta.Ale co tam moze dam rade go wymienic
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacio
Administrator


Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 1524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TBG

PostWysłany: Śro 18:00, 02 Paź 2013    Temat postu:
a propo Sab sloneczko trzymam za język, twym zapowiedziom;)))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Nasza Wirtualna Rzeczywistość Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin